fredag den 6. september 2013

So many wishes



først undskyld, undskyld og atter undskyld, for den utrolig dårlige indsats her på bloggen på det sidste, puhaa hvor er det dog slemt af mig!
Jeg håber at jeg kommer ind i en bedre rytme, så jeg kan få blogget en hel del mere, skal bare lige have det til at køre,  her med skolen og gymnastik og det hele. 

Der er sååå mange ting her for tiden, jeg ønsker mig, alt fra tasker til undertøj, det helt vildt, på denne collage ser i noget inspiration, og noget af det jeg ønsker mig!


I må alle sammen have en god weekend, og nyyyd den!

- Karoline

2 kommentarer:

  1. virkelig fede ting karo!!

    Jeg har en giveaway i gang på min blog du kan tjekke den ud hvis du lyster - http://sophiesworm.blogspot.dk/2013/09/6_6.html

    SvarSlet
  2. jaa, heheh, og jeg vil tage et kig forbi senere!:)

    SvarSlet